Lopend bedrijfsimago - werkkleding

 Lopend bedrijfsimago - werkkleding

In onze dagelijkse impressies zal elke verschillende industrie werkkleding hebben die tot deze industrie behoort, zoals de witte doktersjas, de beschermende kleding van een fabriek, enzovoort. Deze werkkleding is de kenmerken van deze bedrijfstakken geworden en als ik deze kleding zie, denk ik automatisch aan de overeenkomstige bedrijfstakken. Om zich te onderscheiden van veel concurrenten, moet bedrijfskleding werkkleding op maat maken en bedrijfskenmerken of bedrijfscultuur laten zien door middel van op maat gemaakte werkkleding.



      Sterker nog, de vorm van op maat gemaakte werkkleding waarvan we weten dat die duizenden jaren geleden bestond, nu communicatie zo handig is, is de reikwijdte van op maat gemaakte werkkleding enorm ontwikkeld. Waarschijnlijk hebben buitenlandse ideeën en materialen sinds de moderne tijd de kledingconcepten en -methoden van het Chinese volk grotendeels veranderd, wat het basisconcept is van moderne werkkleding. Maar dit betekent niet dat China niet de geschiedenis en het concept van "professionele kleding" heeft. Zo zijn de militaire kleding in het oude China en de officiële uniformen van verschillende dynastieën standaard "werkuniformen". In die zin zijn het uiterlijk en Het gebruik van werkkleding in China kent een lange geschiedenis, alleen noemen mensen dit soort kleding niet specifiek als beroepskleding.


      Enerzijds heeft op maat gemaakte werkkleding een zeker promotie-effect op het imago van de onderneming en heeft het ook enkele positieve effecten op het ondernemingsmerk. Werknemers die werkkleding dragen, zijn als een mobiel reclamebord dat overal reclame maakt. Dergelijke reclame-effecten kunnen niet worden bereikt met andere traditionele reclamemethoden. Aan de andere kant kan werkkleding ook de samenhang tussen werknemers en de algehele imagokwaliteit van werknemers verbeteren, omdat werkkleding werknemers altijd zal herinneren: u bent in een werkende staat, het bedrijf dat u vertegenwoordigt, en uw imago is het beeld van de bedrijf. Voor sommige grote bedrijven is werkkleding als een visitekaartje dat de trots van medewerkers vergroot, dus kijk naar een groot bedrijf dat geen eigen werkkleding heeft.



      Praktische werkkleding moet worden aangepast aan verschillende werkomgevingen, dus het ontwerp en de productie ervan moeten veel specifieke functionele vereisten en beperkingen hebben. Bij de selectie van materialen, om te voldoen aan de aard van industrieel werk, moeten de theoretische eigenschappen, biologische eigenschappen, verwerkingseigenschappen, enz. Van de materialen uitgebreid worden overwogen; het stijlontwerp moet gebaseerd zijn op de werkkenmerken, met een redelijke structuur en geschikte kleuren, en alle stijlen die te modieus en mooi zijn Geen van beide kan worden opgenomen in het aanpassen van werkkleding; in het aanpassingsproces zijn nauwkeurig knippen, stevig naaien, volledige specificaties en modellen, soepel strijken en vormen, en prachtige verpakking vereist .




      Zuinig en duurzaam is een ander praktisch aspect. Werkkleding is speciaal op maat gemaakt voor bedrijven, dus ze moeten voorzichtig zijn met hun kostenberekening, zelfs als het de kleur, hoeveelheid en grootte van de aangepaste patronen is, zijn goedkoop en hoge kwaliteit de kenmerken van de meeste werkkleding. Daarom moet, onder het uitgangspunt van het waarborgen van de kwaliteitseisen, de prijs zo redelijk mogelijk zijn en moet één kledingstuk zoveel mogelijk worden gedragen, om de last en kosten van de gebruikersonderneming en de kledingaanpassingsonderneming zelf te verminderen.



正在上传:已上传 194278 字节(共 194278 字节)。


      En simpele en bondige werkkleding is niet alleen een kledingstuk, maar bevat ook meer ondernemersgevoel voor hun medewerkers. Dus vandaag zal de redacteur u het belang van op maat gemaakte werkkleding voorstellen.

Comments

Popular posts from this blog

Koja je razlika između radne odjeće i zaštitne odjeće za rad?

Kendskab til arbejdstøj

Отқа төзімді киім сипаттамалары